Брза Заработка со Крипто Игри

Што ако можете да играте видео игри осум часа дневно наместо да работите секојдневна и досадна работа? А што ако сватите дека ова може да се исплати повеќе од просечна редовна работа? Но, ова е возможно само преку економија на игра за заработка.

Заедницата за игри наречена Балтазар организираше истражување во врска со P2E игрите и работните места и резултатите беа навистина чудни. Студијата покажа дека еден од секои три лица е подготвен да се откаже од својата работа. Зошто? Можеби барате, да играте игри очигледно. Но, што е со парите? Па, игрите за заработка ве компензираат да се вклучите во нивниот екосистем.

Најголем пример за ова останува Axie Infinity, крипто-метаверс игра. Валутата во играта AXS и SLP (Smooth Love Potion) имаат вредност IRL. Еден AXS е еднаков на 11,65 $ во моментот на објавување, додека SLP се тргува со 0,003 $. Можете да ги заработите валутите во играта за да ги користите или во вашиот дигитален свет или во физичкиот свет.

Ова не е крајот, ликовите што ги контролирате во играта делуваат како незаменливи токени (NFT). Корисниците можат да ги продаваат на Axie Marketplace за да ги генерираат природните криптовалути на екосистемот. Ова е само пример за P2E економијата, има огромен број игри кои нудат реални приходи на корисниците. 

Decentraland, The Sandbox, Alien Worlds и други ја нудат својата валута во играта за да генерираат приход преку крипто-размена. Концептот на игра за заработка е револуционерен поим за невработените граѓани, особено во непривилегираните земји. Некои игри создадоа моќни ликови кои позајмуваат NFT во играта на изнајмување каде наплатуваат одреден процент од заработката, додека остатокот оди кај токен-заемопримачот.

Пандемијата натера многумина да сфатат дека можат да го загубат своето вработување ако не работат во онлајн организација. Axie Infinity стана добитник за Филипинците за време на пандемијата на Ковид. Според извештаите, преку играта се издржувале неколку илјадници граѓани. Тие заработуваа околу 200-400 долари неделно, што може да звучи како неколку долари за нормален граѓанин што шета низ улица во Њујорк, но тоа значеше премногу за Филипинците.

Newzoo, агрегатор на податоци за игри, во една студија истакнува дека индустријата за игри ќе стане индустрија од 200 милијарди долари до крајот на оваа година. Мобилните игри се очекува да генерираат речиси половина од приходите. Иако повеќето видео игри како Battlefield, Call of Duty, Valorant. Ghost of Tsushima, повеќе не нудат опции за заработка. Истражувањата покажуваат дека гејмерите ќе се издигнат повисоко во наредните години.

Интеграцијата на традиционалните игри и P2E игрите звучи како совршена комбинација за гејмерите. Но, интересно е што тие се првите кои се противат на употребата на незаменливи токени или сличен концепт во конвенционалните игри.