Инвестирајте во Овие Кинески Акции Пред Метаверс да Полета: JPMorgan

Аналитичарите на JPMorgan веруваат дека имаат метод за избор на кинески акции кога станува збор за футуристички идеи како метаверс.

Минатата година дури и големата социјална мрежа го смени името во Мета. Сепак, во споредба со падот на Nasdaq од околу 24%, цената на неговата акција падна за повеќе од 50% оваа година.

Загриженоста за прифаќање на потрошувачите е присутна и во Кина и во САД. Според анализата на аналитичарите на JPMorgan од 7 септември, регулаторната контрола претставува посебна бариера за развојот на метаверсот во азиската земја. Иако тие се широко користени во метаверзумот надвор од Кина, криптовалутите не се дозволени таму.

Сепак, берзанските аналитичари тврдат дека некои кинески интернет претпријатија ќе имаат корист од одредени комерцијални трендови предизвикани од проширувањето на метаверзумот.

Иднината на Метаверс

Од сегашниот просек од 6,6 часа, „метаверзумот сигурно ќе го зголеми трикратно потрошеното дигитално време“, велат аналитичарите. Тие исто така веруваат дека компаниите ќе можат да ги зголемат приходите по корисник на интернет.

Кинескиот адресибилен пазар за комерцијален софтвер и услуги во метаверс ќе биде проценет на 27 милијарди долари, а пазарот за дигитализирање на офлајн потрошувачката на стоки и услуги таму ќе вреди 4 трилиони долари, според JPMorgan.

Според изворот, NetEase веќе има систем за виртуелна конференциска сала по име Јаотаи, додека Tencent одржува софтвер за видеоконференции наречен Tencent Conference.

Аналитичарите забележаа дека Tencent има „огромно искуство во администрирање на водечката кинеска социјална мрежа Weixin/mobile QQ“ и може да профитира од продажбата на виртуелни добра на такви платформи.

„Платформата за забава“ за кинеските потрошувачи под 35 години во првиот квартал беше апликацијата, при што корисниците трошат во просек по 95 минути секој ден на неа.

Додека кинеската национална влада презеде акција против децата кои долго време играат видеоигри, некои локални власти развија стратегии за метаверс.

Крајните избори

Tencent, NetEase и Bilibili се нивните врвни препораки во оваа индустрија. Во однос на азиските неинтернет имиња, Agora, China Mobile и Sony беа на листата на веројатни победници на JPMorgan.

Тоа се заснова на супериорноста на корпорациите над ривалите во одредени метаверзни индустрии, како што се игрите и социјалните медиуми.

Истражувачите пронајдоа два суштински начини за компаниите да заработат додека расте метаверзумот.

Пазарот на онлајн игри во Кина ќе се зголеми речиси тројно, од 44 милијарди долари на 131 милијарди долари, според најоптимистичката прогноза на JPMorgan.

Аналитичарите тврдат дека Tencent и NetEase имаат профитабилен бизнис со игри и партнерства со значајни светски играчи.

На пример, статијата спомна како NetEase и Warner Bros. работеше заедно за да создаде мобилна игра со тема за Хари Потер и како Tencent има акции во компанијата што ја создава играта за виртуелен свет Roblox.

Метаверзумот , кој постои како виртуелна средина каде што луѓето можат да комуницираат користејќи тридимензионални аватари, широко се нарекува следната итерација на интернетот. Возбудата околу метаверсот го зафати деловниот свет пред околу една година. Но, барем во САД, не добива на сила на која се надеваа компаниите како Facebook.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

You have not selected any currencies to display