Индустријата за метаверс ќе расте експоненцијално во наредните години
Виртуелната реалност ќе игра важна улога во овој раст. Мета го објави својот Meta Quest Pro за време на Meta Connect за 2022 година.
Светлината свети за Метаверс
Технологијата е навистина фасцинантна и непредвидлива по природа. Еден ден луѓето седат пред работната површина и играат Sniper Ghost Warrior. Следниот ден дошле до веста дека можат да се нурнат во играта преку уред за виртуелна реалност. Неодамна, извештајот сугерираше дека пазарот на метаверс ќе порасне и ќе стане индустрија од 678,8 милијарди долари, во меѓувреме, AR/VR ќе игра витална улога во овој раст.

Според стратешкото истражување на пазарот , метаверс може да ја означи гореспоменатата бројка до 2030 година. Се очекува да расте со сложена годишна стапка на раст (CAGR) од 39,4%. Хардверскиот сегмент придонесе првенствено во секторот во 2021 година, каде што продажбата на десктоп и AR/VR слушалки изнесува 42% и 34,9%, соодветно.
Виртуелната реалност ќе стане основен елемент во повеќето сектори, вклучувајќи туризам, образование, здравство и многу повеќе. Работата на далечина ќе стане поинтересна бидејќи луѓето ќе можат да се поврзат и да се нурнат во работната средина додека седат на кауч во своите домови. Неодамна, Microsoft ги здружи силите со мета за да го интегрира Office 365 во нивниот дигитален свет, ова е само почетен чекор за зголемување на продуктивноста во дигиталните работни средини.
Според извештајот, Северна Америка имаше најголем удел на пазарот во текот на 2021 година. Благодарение на зголеменото усвојување на метаверс платформи. Дигиталните простори веројатно ќе пораснат по зголемените барања за подобрено доживување при гледањето. Секој сака да се нурне во виртуелни простори.
Предвидувањето може да се покаже како плодно за индустријата за игри бидејќи виртуелната реалност им овозможува не само да ја потопуваат, туку и да ја живеат играта. Неколку омилени игри на фановите веќе ги објавија своите VR верзии ширум светот за гејмерите. Најинтересното VR искуство за нив останува Resident Evil 4, хорор-играта која најмногу се восхитува до овој датум.
Ова ги отвора портите за многу можности, вклучително и пристигнувањето на франшизи за игри како Battlefield, Medal of Honor, Call of Duty и повеќе во виртуелната реалност. Неодамна, Activision го објави датумот на издавање на COD: MW2 и Warzone 2, најголемиот FPS и воен стрелец на сите времиња. Колку би било возбудливо да се нурнеме во физички точен виртуелен простор.
Би било поинтересно доколку овие игри станат дел од интероперабилен виртуелен универзум преку технологијата AR/VR. Ќе му овозможи на корисникот од Warzone да донесе Кило 141 на бојното поле. Сепак, метаверс е сè уште во фаза на развој. Технолошките гиганти на меѓународно ниво работат на остварување на овој сон. Но, за ова е потребно време и напор. И има некои организации како Microsoft, Nvidia, Meta и повеќе кои можат да ги направат и двете.
Мета неодамна ги објави своите Meta Quest VR слушалки, нагласувајќи дека компанијата направила уште еден чекор во нивниот развој на метаверс . Го смени своето име од Фејсбук во ноември 2021 година за да се фокусира главно на виртуелните простори.