Зошто 137 Години Стариот Бранд Bicycle Произведува Карти за Играње со Логото на Bored Ape NFT 

Bicycle ќе го искористи своето уметничко дело Ethereum NFT продавајки палуби со карти за играње со логото на Bored Ape NFT

Накратко

  • Брендот за играње карти Bicycle купи Bored Ape Yacht Club NFT за речиси 187.000 долари.
  • Брендот ќе продава палуби со карти за играње базирани на Ape, а може да создаде и други палуби во соработка со сопствениците на Bored Ape.

Јахт клубот Bored Ape привлече низа познати личности и сопственици на брендови во текот на последната година и половина. Некои го користат уметничкото дело NFT како статусен симбол, додека други ја користат IP за да креираат и продаваат свои производи. Последниот таков бренд кој бара сопственост е навистина уникатен, бренд за реално играње карти кој е основан во 1880-тите.

Bicycle карти за играње, долгогодишниот бренд кој сега е под матичната компанија Картамунди, денеска објави дека купил Bored Ape NFT и дека планира да создава и продава физички карти за играње користејќи го уметничкото дело. Брендот, исто така, има за цел да работи со други сопственици на Ape за потенцијално да создаде дополнителни палуби на тема NFT.

„Заедниците како Bored Ape Yacht Club ја обликуваат иднината на интернетот и иднината на Web3“, изјави Cartamundi Global VP за комерцијализација на брендот, Маша Иевсеиева за Decrypt . „Носителите кои се дел од заедницата, се пионери и се најиновативни во просторот.

Како и со многу други производи на тема Bored Ape, претстојните карти за играње на Bicycle не се резултат на официјален договор за лиценцирање со брендот NFT или неговиот креатор, Yuga Labs. Наместо тоа, на носителите на Ethereum NFT автоматски им се доделуваат права со попусти да создаваат изведени уметнички дела и производи, па дури и да ги продаваат на јавноста.

Сопствениците на Bored Ape ги користеле нивните сопствени уметнички дела за да создадат работи како ресторани за брза храна , виртуелни бендови , пакување алкохол и марихуана, играчки, облека и многу повеќе. Раперите Снуп Дог и Еминем дури ги користеа своите уметнички дела за да создадат 3Д аватари кои ја изведоа нивната заедничка песна на овогодинешните MTV Video Music Awards.

Bicycle го купи Bored Ape во јуни за нешто повеќе од 103 ETH, или речиси 187.000 долари во тоа време. Фирмата за крипто плаќања Moonpay очигледно го олесни купувањето, врз основа на јавните податоци за Blockchain, како што е тоа за познати личности како Џими Фалон и Пост Мелоун .

NFT е Blockchain токен што работи како доказ за сопственост на ставка, вклучително и дигитални добра како уметнички дела, слики на профили и ставки за видео игри. Bored Ape Yacht Club е еден од највредните и најуспешните проекти во NFT , генерирајќи речиси 2,5 милијарди долари во обем на тргување до денес од неговата оригинална колекција.

Bicycle не е првиот познат бренд што купи Bored Ape – Arizona Ice Tea го купи во 2021 година, но наиде на ограничувањата за лиценцирање на Yuga Labs . Во меѓувреме, брендовите како Budweiser и Visa купија вредни NFT од други значајни проекти.

Иевсеиева рече дека Bicycle конкретно избрал Ape со карта за играње џокер – мајмун во кацига, еден од само 2% од вкупно 10.000 Ethereum NFT кои го имаат тој атрибут. Има и вeзир со футуристички изглед, што според неа го прави ликот да изгледа како „ истражувач на Metaverse“, климајќи со главата кон тековните амбиции на брендот во просторот Web3 .

Bicycle планира следната година да објави физичка палуба со карти за играње, со уметничко дело Bored Ape не само на пакувањето, туку и на поединечните карти. Иевсеиева рече дека се планира да биде широко пуштен во јавноста, но дека брендот може да издаде и ексклузивни палуби и за носителите.

Понатаму, Bicycle има намера да се вклучи со заедницата на сопственици на Bored Ape во блиска иднина и да бара потенцијални соработници, чии сопственици на мајмуните исто така би можеле да се користат за дополнителни палуби со карти.

Ова не е првиот чекор на Bicycle во Web3. Кон крајот на минатата година, брендот ја објави своја колекција на Ethereum NFT во која уметниците замислуваа како ќе изгледаат картите за играње во иднина. NFT-ите, исто така, им овозможија на имателите да добијат шпил физички картички со ограничено издание. Иевсеиева ги опиша потезите како начин да се донесе наследниот бренд и неговите фанови во Web3.

„Тоа е всушност природна прогресија на брендот, бидејќи она што сакаме да го направиме е да ја премостиме традицијата со иновацијата“, рече таа за Decrypt . „NFT станува дел од нашиот секојдневен живот и сакаме да се погрижиме да ја донесеме нашата заедница во оваа иднина“.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.